luni, 20 februarie 2012

Another you in a minute

Insel cand ma simt subapreciata.
Insel cand barbatul de langa mine nu imi ofera minimul de atentie de care am nevoie.
Insel, cand sunt inselata.
Insel cand simt ca nu mai este nimic de facut si un altul este in apropiere, numai bucuros sa ma tina in brate si sa ma linisteasca.
Poti sa iubesti pana la cer, ca daca vrei, si impinsa de circumstante, inseli.

Dupa O., chiar imi parea rau. S-a intamplat dupa o cearta de-a noastra. R. a fost ca un fel de razbunare. Eram la pamant si aveam nevoie de cineva care sa ma ridice si sa ma faca sa ma simt frumoasa. Dupa nici o ora dupa ce mi`ai trimis mesaj nu vii, O. mi-a trecut pragul usii. Cu R. am cinat, cu el am adormit, iar tot langa el m-am trezit.


Daca intr-o zi, m-ar pune sa aleg, el sau tu. Decizia mea este deja clara.. Nici macar nu ar trebui sa ne vedem, pentru ca ai facut-o tu, in cel mai tampit si copilaresc mod.


Nu incerc sa ma justific. Sa pozez in victima iar pe tine sa te fac sa pari cel mai rau lucru care mi s-a intamplat.
Nu te-am inselat din lipsa de ocupatie. Te-am inselat pentru ca m-ai ranit, iar tu, cu felul tau idiot de a fi, m-ai impins in bratele altora.
Da, am gresit. Am actionat impulsiv de fiecare data, fara sa ma gandesc la consecinte, singurul lucru gandit pe moment fiind sa ma simt bine, iar durerea sa treaca.
Nu m-ai ranit niciodata cu adevarat. Nu a durut iubirea, pentru ca nu era acolo. Doar m-ai dezamagit ca nimeni altcineva

Dar tu... tu ai gresit cel mai mult. De la inceput, nu ne-ai dat nici o sansa, iar asta este lucrul pentru care nu o sa te iert niciodata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.