luni, 2 ianuarie 2012

"Prost am fost"

Cum spuneam... Fiecare inceput isi are locul in sfarsitul cuiva. Din ultima mea "relatie" am invatat sa nu mai pun un barbat mai presus de mine si sa nu imi mai bat joc de mine pentru unul care nu ma merita.
Indiferent cat doare, asta fac acum, pentru ca stiu cat valorez.
Ies din relatia asta cu capul sus, deoarece stiu ca nu am gresit cu nimic niciodata. Poate singura mea greseala a fost ca am incercat prea mult(am intrat prea mult in viata ta). M-am implicat enorm si am facut tot ce am putut , pentru "noi".

Poate am fost prea mult pentru tine.

Si sincer, mi-ar placea sa pot sa trec repede peste asta. Sa nu ma uit in urma.
Dar sunt sigura ca nu maine, nici intr-o saptamana, 2, dar intr-o zi, va privi inapoi si o sa isi spuna singur in minte " Doamne... Prost am fost ca am lasat-o sa plece"



Sunt impacata, pentru ca stiu ca am facut tot ce am putut.

Un nou an, un nou inceput....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.