sâmbătă, 14 ianuarie 2012

Pretentii.

Astazi am fost facuta snoaba si superficiala intr-o discutie cu fetele, pe tema vesnica inepuizabila, barbatii.
Faptul ca ma preocupa cum arata fizic barbatul de langa mine nu cred ca ma transforma neaparat intr-o "superficiala" la fel cum nici faptul ca conteaza conditia sociala si mediul din care provine.

O persoana draga mie mi-a spus odata " Nu te subaprecia niciodata. Incearca mereu sa te perfectionezi si sa te slefuiesti"

Stiu cat valorez si de aceea imi permit sa am unele pretentii. Da, sunt un om normal, dar din 7 zile in 5 am tendinta spre lux si perfectiune.
Am o imagine conturata in minte cum ar trebui sa fie cel de langa mine iar cel mai important, nu tintesc mai sus decat pot. Lucrurile de care sunt eu in stare le astept si de la persoana de langa mine.


Trateaza-ma cum te tratez si eu, iar din moment ce sunt in stare sa fac unele compromisuri pentru tine, pentru noi, ma astept la aceelasi lucru in schimb.
Refuz sa fiu proasta ta.


Nu cred ca cer prea mult.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.