marți, 6 septembrie 2011

Cel care m`a iubit

- mi-a spus in repetate randuri ca merit - merit sa zambesc, sa fiu fericita, o viata plina de bucurie si baloane roz

- mi-a scris si mi-a adus primele flori pe care le-a daruit vreodata

- a plans si a avut convingerea ca viata lui langa mine il face fericit

- mi-a inventat porecle si gesturi alintate menite sa fie stiute doar sub plapuma, in puterea noptii

- mi-a dat sa ascult muzica, sa vad filme si sa-mi schimb perceptia despre realitate

- mi-a spus sa stau dreapta

- mi-a facut mofturile si mi-a suportat starile contradictorii

- a stiut ca fericirea mea nu necesita multe

- a stiut ca sunt un om bun, dar nu m-a invatat niciodata ca oamenii buni au cel mai mult de suferit

- m-a mintit si va continua sa ma minta

- a avut puterea sa-mi inghete sangele si sa ma izbeasca de podea de nenumarate ori

- mi-a demonstrat ca intotdeauna poti sa plangi mai mult decat ai crezut

- a stiut sa fie rau tocmai pentru ca ma iubea si-mi cunostea punctele slabe

- mi-a facut rau ca sa nu-mi faca rau

- a avut un trecut ce mereu l-a urmat din spate si nu i-a dat pace

- mi-a frant aripile, mi le-a cusut la loc si apoi le-a rupt iar

- nu a facut niciodata pace cu trecutul lui si nici nu si-a incheiat corect socotelile

- mi-a luat linistea si visele de fiecare data cand a plecat

- m-a facut norocoasa pentru ca am cunoscut ce inseamna sa iubesti

- mi-a lasat rani si cicatrici si amintiri frumoase

- a avut binele ascuns in prea mult rau

- astiut sa-si faca iubirea parte din mine

- a fost cel pe care l-am iubit si eu

- nu mi-a ramas prieten

- a uitat de ce.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.