vineri, 23 septembrie 2011

"Fetele mele dulci"



Si acum sa vorbim de "prietenele mele scumpe" <3
Ele sunt cele care bat cluburile din toata tara in lung si lat. Cele care se dau mari mironosite, dar din pacate, daca ajungi sa le cunosti, iti dai seama ce fel de persoane sunt.

Monstruletul insipid. Un asfel de fenomen de fata, incat numai beat ai fute-o, poate nici asa. Genul aceela de persoana care este fericita cand prinde prin club cate un unu mort de beat, atat de inconstient, incat nu stie cine este uratania din fata lui. Normal, dupa cateva pahare, e acceptabila. Macar atat. Trist e cand se trezesc de dimineata si vad cu cine au avut o legatura.
O scarbosenie si o pocitanie de fata cum rar mai vezi.

Si acum, "buna mea prietena" , Cascada.
Ea este genul foarte mandra, orgoliasa si care crede ca are o frumusete iesita din comun. Daca ar sta in fata ta dezbracata, ai observa: burta imensa, sanii plini de vergeturi si lasati pana la buric, fundul plat si lasat ca la babe + tot corpul acaparat de celulita si vergeturi. Nici la fatza nu este cine stie ce. O frunte cat 2 palme (noroc cu bretonul) si o fatza alungita ca la cal.

Se dau fete mari si cumintzi, dar cati au avut in pat nici ele nu mai stiu. Are rost sa mai zic ca daca nu ii platesti consumatia in oras, nici nu o mai vezi? E greu. E criza. Nu toti au bani....

Simt vestimentar, si acela din parti :(

Dar "prietenele mele", atat de copile si idioate, merg pe strada cu fruntea sus. Se cred frumoase, adorate. Figuri si impresii.... pfff.


Daca macar aveai nivelul meu social, te intelegeam. Daca erai frumoasa sau desteapta, te intelegeam, dar asa esti doar o curva proasta care nu stie ce este respectul reciproc.


Nu ma provoca, iti pot face viata un calvar, te pot desfiinta. Tot ce am facut eu, stiu prietenii mei, inclusiv ai mei, dar la tine... numai eu.


Si spre deosebire de tine, NU MA CUNOSTI!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.