duminică, 18 septembrie 2011

Of...

Nu stiu ce e mai rau: sa fi ranit, sau sa nu iubesti deloc?

Dupa ce in cateva ore am stricat cateva sute de euro bune, m`am intors din mall din Viena cu cate 5,6 pungi in fiecare mana.
Fericita?
Nu.
Incredibil, nici macar cumparaturile nu ma satisfac. Am dat de naiba.

Din nou, mintea imi zboara la el. Stii sentimentul acela cand te gandesti la cineva, si simti ca ai primit un pumn in inima? Na, mai nou doare si fizic, nu numai sufleteste. Si asta simteam, la fiecare 5 min cand ma gandeam la el. La fiecare melodie de dragoste. La fiecare barbat pe care il vedeam si mi se parea ca este el (lucru care a fost absurd, eu fiind in Austria si mai ales ca la fiecare 5 minute mi se parea ca il vad)


Desi incerc sa ma controlez si sa imi repet in minte ca apartine trecutului, in adancul sufletul meu, vreau sa ne impacam.


My heart: Tot ce vreau.. e sa fie langa mine. Sa stau aiurea pe o banca in parc uitandu-ma la el, si sa ma gandesc ce norocoasa sunt...

My mind: Din nou, iti bati joc de tine. Nu tu ti-ai promis, cand l-ai uitat pe C, ca s-a terminat cu dramele si cacaturile? Ca nu te vei mai indragosti? Ca te vei axa pe viitorul tau? Bucura-te de ceea ce ai. bucura-te de faptul ca ai atata lume care te susine, si financiar si psihic. Cate sunt ca tine? Cate locuiesc intr-un loc ca al tau? Cate pleaca in tari straine, doar sa mearga la cumparaturi? Cate au si uitat cum arata un hotel de 3-4 stele, pentru ca in ultimii ani au stat doar la acelea cu 5?

My mind: Si sunt recunoscatoare pentru faptul ca am primit educatia pe care am primit-o. Pentru nivelul ridicat de trai. Pentru parintii mei, care ar face orice pentru mine, iar asta e motivul pentru care nu vreau sa ii mai dezamagesc vreodata...

My heart: Dar in minutul asta, as lasa orice buget ridicat pentru pantofi, orice vacanta de ski in Alpi, orice "in 4 ore avem avion spre Turcia" sau "peste o saptamana plecam la Vienna pentru cumparaturi" pentru el.... Doar sa mai faca parte din viata mea...


My mind: Iar acum sa ne trezim la realitate si sa terminam cu jelitu'. Meriti mai mult, iar in scurt timp iti revii. Ai trecut peste atatea, inca o dezamagire amoroasa este ca nimic.

My heart: Dar asta nu inseamna ca nu doare....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.