sâmbătă, 4 iunie 2011

Vin si caviar

Pana la urma, raman Eu. Doar atat. Toti vin si pleaca, trecatori importanti, iar altii nesemnificativi in drama asta continua supranumita si viata.
La suprafata, cel putin in acest moment par de neatins. As vrea sa cred ca si sufletul imi este la fel, dar slabe sanse. Ratiunea incearca sa isi faca tiptil incet loc prin orgoliul de femeie ranita si imi sopteste incet la ureche " De un sigur mesaj e nevoie si esti din nou facuta bucati"

Refuz sa ma consider o femeie slaba. Stiu ca daca mi-as dori cu adevarat, o clipa mi-ar trebui sa pun capat acestei tragedii numite "C". Tind sa cred ca nu vreau asta. Ma plictisesc relatiile fericire si calme. Am nevoie de avalanse de sentimente, sunete grave de pian, lumina si intuneric.

Am nevoie sa simt ca traiesc, ca exist....


“Listen to me. A little lesson in how the world works. Sales, sweetheart. Buy, sell. Give, receive. That’s all there is. And sex will always sell."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.