luni, 20 iunie 2011

Trebuie sa fii arsa rau de iubire ca sa renunti la ea.


Dupa ce o zi intreaga visezi cu ochii deschisi, apare un moment cand fara voia ta, esti brusc trezita la realitate.
Toate intrebrile incep cu "de ce" si se finalizeaza fara vreun raspuns concret.
In anumite momente, am vaga senzatie ca ma mint singura ca totul este bine.
28 aprilie 2005
Recunosc, un sentiment de frica si panica a pus stapanire pe mine.
"oare nu a inceput sa ocupe prea mult spatiu in sufletul meu?"

In decurs de aproape 6 ani, a ajuns sa ma cunoasca si sa imi stie toate slabiciunile. tot ce incet, incet, ma ucide pe dinauntru.

Dezamagita? da
Speriata? da


Stiam ca nu trebuia sa imi permit asa ceva, sa ma joc de-a iubirea.


......................................................................................................................................

Am momente, in care sa ma indoiesc de tot ce sunt eu. Mi-e dor de fosta Laura.
Nu mi-a fost niciodata rusine de mine. Nu mi-a fost frica sa traiesc cum vreau eu.
Ma iubeam pe mine mai mult decat am iubit pe oricine.

Si sti..? O femeie frumoasa, nu poate fi a unui singur barbat. Pentru ca nu are rost.
Ce am fost... si ce am ajuns.
Am cautat iubirea, vroiam sa ma conving, sa vad daca pot iubi un singur barbat..... nu pot.

Nci nu stiu cum sa scriu azi, pentru ca nu stiu cum ma simt. Nu stiu daca sunt fericita, trista, dezamagita, indragostita,confuza. Probabil este putin din fiecare.

"I was born with an enormous need for affection, and a terrible need to give it.'' Audrey Hepburn

Viata mea este un dezastru. Sunt un dezastru pe tocuri inalte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.