luni, 13 iunie 2011

Lucruri marunte



I may say it was your fault, because I know you could have done more.


Totul se imparte in nimicuri neinsemnante pe care noi, din lipsa de ocupatie, le transformam in probleme grandioase.

Imi vine sa tip, pentru ca sunt proasta.

Pentru ca de luni de zile imi spun ca nu vreu sa ma atasez de un pusti care imi incalzeste asternuturile, ca va pleca. Uite, a plecat. Si eu ma tot invart inainte si inapoi cum fac de ceva timp!

Pentru ca sunt sigura ca orice s-ar intampla, eu voi fi aici la sfasitul zilei, si stiu bine ca eu sunt de vina pentru asta, ca te fac sa ai siguranta ca voi fi mereu langa tine, dar uite, in momentul asta nu mai sunt asa sigura de asta.....

Da, totul PARE perfect. Deocamdata.

Dar e vorba de lucrurile mici prin care sunt ranita constant.
De asta sunt proasta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.