joi, 28 octombrie 2010

Sclavii romani...

Sa imi bag pula-n toti romanii care dau vina pe politicieni pentru viata lor de cacat. M-am saturat in pula mea de mentalitatea asta de sclavi care dainuie de SUTE DE ANI (studiaza istoria). Romanii sunt niste sclavi obositi. Mereu asteapta sa li se dea ceva, mereu stau la mila altuia, mereu depind de altii. Ce mortii ma-ti ai tu cu Basescu si cu Boc? Ti-au luat ei din buzunar ceva? Te obliga ei sa ai job-ul de cacat pe care-l ai? Te obliga ei sa te uiti la TV de la 3 pana la 10 seara? Daca nu te pricepi la nimic, sugi pula si ia-ti salariul de cacat pe care-l ai! Daca te pricepi la ceva dar nu pui in aplicare, sugi pula si ia-ti salariul de cacat pe care-l ai! Daca n-ai avut curaj sa faci nimic in viata asta, sugi pula si ia-ti pensia de cacat pe care-o ai!

Au murit atatia tineri pentru nimic in 89′. Nu v-a placut comunismul si ati vrut sa fie daramat iar acum va cacati pe voi ca era mai bine-n comunism. Pentru asta au murit aia.. futu-va-n gura! Ca sa veniti voi si sa spuneti “Aaa.. de fapt era mai bine inainte!”. Au murit baga-mi-as pula-n gura voastra.. nu mai pot veni inapoi! Era mai bine-n comunism. De ce? Pentru ca se traia mai bine. De ce? Pentru ca venea si va spunea altcineva ce sa faceti. In democratie v-ati vazut liberi si ati ramas debusolati. Acum ce mai facem??? Aaaaaa….. nu stiu….

Degeaba e democratie. Mentalitatea de comunism a ramas. Fa o facultate! Cauta-ti un job! COMUNISM! Democratie si capitalism nu inseamna facultate si job retardatilor! Democratie si capitalism inseamna libertatea de a iti alege ocupatia, libertatea de a oferi servicii si libertatea de a le taxa corespunzator. Cine pula mea foloseste aceasta libertate?

Si daca se gaseste vreun fraier sa-mi spuna “Dar cine pula mea esti tu sa te consideri mai sus?”, n-am multe de spus, doar atat: Pentru ca eu in liceu faceam mai multi bani ca tata, fara sa fiu angajata; pentru ca eu la primul meu job de cacat faceam mai multi bani ca tactu’ care era angajat de 30 de ani; pentru ca eu la primul meu job de cacat am avut salariul fix cat am vrut sa-l am si cu timpul chiar si mai mare; pentru ca eu am ajuns sa cred minciunile sclavilor si am ajuns cu nasu-n cacat cum se spune; pentru ca eu acum ma ridic deasupra la toti fraierii “realisti” care muncesc pentru altii ca sclavii.

JOS ROMANII SCLAVI! JOS INCOMPETENTII! JOS FRICOSII! JOS PESIMISTII! JOS INADAPTATII!

Un comentariu:

  1. jur pe mama ca nu-i asa cum zici tu :P aici sunt prea multe de spus... stiai ca stam pe o rezerva de facut bani si ca avem de recuperat indeajuns bani incat sa ajungem pe 0? si ca cei ce ne conduc nu au curajul sa ceara sau sa produca din ce avem? eh.. multe de spus... tre sa vina tineret la conducere.. sa vezi atunci...

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.