joi, 21 octombrie 2010

Bye!

Din nou, ochii mi s au inundat de lacrimi. de ce plang? sunt atatea motive si nu stiu pe care sa il aleg pentru ca toate nu au nici un sens. ca imi e ciuda ca sa putut intalni cu una ca aia? ca ma gandesc cum a decazut asa? de la altele la ea..? ca intr-un fel il vreau, desi nu il suport? ca sunt momente cand nici el nu ma mai doreste in viata lui? ca pentru el am renuntat la tot ce insemnam eu? tot ce iubeam la mine, ca am preferat sa traiesc o viata care stiu ca e alegera corecta, dar pe care nu o doresc si nu imi trezeste decat amintiri placute, dar dureroase? care desi erau aspru judecate, erau unele din momentele in care am fost mai fericita ca niciodata..


Si in sufletul meu, el a decazut. m`a dezamagit rau de tot. si nu pot... nu pot trece peste asta. ma saruta si ma gandeam ca a sarutat-o si pe ea. si imi era sila si scarba. de el, de ea. si nu suportam gandul ca sunt in aceeasi categorie cu ea. ea care nici nu poate fi comparata cu mine. diferenta de la cer la pamant.


Simt ca sunt prea buna pentru el. ca nu am ce cauta langa unul ca el. ca nu e ceea ce caut, ceea ce imi doresc de la un barbat. am incercat atata timp sa il schimb, dar nu pot. unele lucruri nu le pot schimba....


Tin la el. mai e si obisnuinta, dar in sfarsit, mi-ai demonstrat si tu ca nu meriti... ca daca o sa caut destul o sa gasesc pe cineva petru sufletul meu. cineva care chiar sa merite. tu, nu ai inteles un singur lucru. m`am schimbat. nu mai sunt aceeasi de acum an, 2. asta nu ai putut vedea....




Si am sa plec de aici, ca nu mai e nimic pentru mine.nu mai ai ce sa imi oferi.

Un comentariu:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.