miercuri, 6 octombrie 2010

"Vedetisme"

Stateam acum 2 seri, adica sambata seara, in club, la coltar, cumintica, asteptand sa vina ora la care sa imi incep si eu performantele artistice(dansuri mami, nu te gandi la prostii), observand in jur. Si observand eu ceva timp persoanele de pe acolo, am constatat ca lumea nu mai vine in club sa se distreze, vine la agatat, da exact, la agatat! Foarte rar am vazut trupe intrand in club care sa contina si masculi si femele, ori vezi o haita de 6-7 masculi insetati de vagine, cu freze gelate, tricouri albe cu vesta neagra pe deasupra, tenisi wannabe Converse, ori vezi haite de femele insetate de atentie si ceva penis. E trist, baietii ca baietii, dar scumpele mele gazele...cu fustitele alea care le-ati purtat la varsta de 1 an nu faceti altceva decat sa demonstrati ca vreti iubiri de-o noapte, am mai dezbatut subiectul asta intr-o postare anterioara daca nu ma insel. Bai, la un moment dat da navala vreo 7 pizdute d-astea, mai mult de 18 ani nu aveau; fustite pana sub buci, tocuri mai mari decat penisurile multora dintre voi, sutiene care le strangula podoabele si niste buze gletuite cu gloss de dadea pe afara, mie una, mi se parea dizgratios, si nu, nu o spun ca vezi tu Doamne sunt invidioasa, chiar sunt multumita de mine, daar... nu mai exista feminitate, asta e concluzia mea. Hai sa va dau un sfat, daca va machiati ochii strident, lasati buzele intr-o culoarea mai naturala, sau daca va faceti botu' rosu, roz, mov, verde, lasati ochii mai discret fardati; ambele arata groaznic, fara bun gSpaţiere de la stânga la dreaptaust, curveste.Mie una mi-e teama cum o sa ajunga muierile astea in cativa ani, daca de acum au luat-o razna... pana la urma o sa ajunga barbatii sa-si inventeze o firma care creeaza prototipuri de femei, asa.. sa fie pe placu' fiecaruia.
Iar voi, baieti, cu un pahar de vodka cu suc de mere, ma indoiesc ca o sa iasa ceva de penetrat, fiti mai originali..
Unde sunt barbatii de alta data? Romantici? Haiosi? Cu bun simt? De relatie? (aici o sa adaug ceva, barbatii astia au disparut din cauza voastra dragalaselor, ca nu va puteti limita la unu singur)
De femei nu zic nimic, ca astea mereu au fost proaste, si asa vor ramane. (Pentru cei ce nu stiu, sunt o misogina)
Inchei aici, mi-e somn.

P.S. - cine o sa ma contrazica, inseamna ca se simte. Pam pam

Un comentariu:

  1. uof , iar te iei de saracele p...ardon, fete? bine faci! :)) cluburile sunt oricum un chat pe viu... oriunde dai se simte mirosul animalic de sex, de dorinta carnala...

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.