marți, 11 mai 2010

My sunshine :x


Tocmai discutam..de fapt, vorbesc singura :)...de unul din putinele pariuri care le`am castigat (de obicei pierd, si cand sunt sigura nu pariez :)) )..
care mi`a schimbat viata...
si culmea.. daca te uiti la filme despre tineri..fa ca ei..si o sa ai happy ending :))

nu cred ca ma intelegeti si nici nu trebuie..doar imi exprim si eu gandurile, o foarte mica parte din ele....as putea scrie romane, dar ma limitez la lenea din momentul fata :)
ceea ce a ajuns sa fie cel mai important pentru mine e ca am ajuns sa adun o perioada de timp in care am fost tot timpul fericita, in care stiam ca cineva ma va sprijini in absolut totul si va fii langa mine, ca cineva ma va iubi si ca ma va intelege...si care imi demonstreaza ca o sa fie o chestie de olunga durata...
nu sunt beata...putin ametita..., dar..nu conteaza..e doar un amanunt, de fapt e o placere sa fiu beata in fata cuiva...foarte neobisnuit, dar foarte placut..:>
important e ca am castigat cel mai important pariu al vietii mele, un castig atat de enorm pentru mine si atat de important, care isi joaca un rol atat de mare in viata mea..incat e ca si.." actionar majoritar" al vietii mele...:)
mai glumesc si eu..

Te iubesc! :*

Un comentariu:

  1. era sa imi vina ciocolata neagra inapoi pe gat... sper sa schimbi tema in viitoarele articole...

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.