sâmbătă, 15 mai 2010

Don`t do legal shop...

Anul trecut cam pe vremea asta ma duceam mai exact la un weed shop d`asta cu labareli pufose legale si intru, eu tanara draguta ,bruneta, tocuri, gentutza pe brat, intru acolo.
- Buna, as dori si eu Crank.
- Aaaaaaa....poftim?
- Vreau si eu un cui de Crank, vreti sa va desenez?
- Ati mai fumat?
- Hmmmmm... nu.
- Aha...... (ezita don`shoru` sa`mi dea ce i`am cerut)
- Ai de gand sa`mi dai? (deja trecuseram la per tu)
- Pai don`shoara nu stiu.. e tare, il bagi singura sau...?
- Baiete,am 19 ani deci sunt majora, daca decid ca vreau sa ma omor singura bagand singura un cui atunci e decizia mea.
- Ok..... poftim, 30 lei. Dar vezi la jumatate sa`l stingi ca iti sparge creierii. (banuiesc ca a zis la figurat)
- Bun, mersi frumos o zi faina.
Bai nene si ies eu din shop mandra toata cu un cui in posetutza mea alba cu buline rosii, ma duc la pizdele mele sa le arat minunatia. Pizdele mele sunt 3, deci era ok 4 inse pe un cui. Ne apucam.. dau eu foc pt ca deh "ma pricep" si incepem...si incepem...si fumam...si fumam. Bun, am terminat.
Eu: - tu simti ceva?
Ea: - mi rau tare.
Eu: - si mie.. pizdelor voi simtiti ceva? (Catre celalalte doua)
Ele: no answer.
Io: Bag pula, mi rau vomit, pa.
Bine ca mai era din poveste, dar ideea si sfatul meu este .. nu faceti greseala sa cumparati dintr`un legal shop iarba. Mai bine cumparati`va chips si suc si tigari si uitati`va la un film. Pe cuvant!!

Un comentariu:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.