sâmbătă, 8 mai 2010

Despre mine...

Ma numesc Laura...dar potsi sa`mi zici strumfa sau joinT :)).<3.>.sunt din :-?.. ma gasesti pretutindeni :))
>.am 21 ani :D







top frends``.

1.iubuu`:x pentru ca este sufletul, inima, viata mea! pentru ca il iubesc! :"> si pentru ca, cu el mi`as petrece fiecare secunda din viatsa mea ;;) adooooor.



--------------------------------------------------------------------------------


Despre mine

Pai [ :-? ] ar trebui sa incep cu the begining :) hm :-? as putea spune ca sunt o copchila care habar nu are ce-i .....aia "LIFE" :) ,dar care totusi merge .....inainte cu capu` sus chiar daca da cu capu` de multe ori de chestia de sus :-j numa` ca sa vada ca exista una si jos :))

Imi place sa stau cu prietenii.. desi nu am prea multi adevarati.. Majoritatea is :-j penali.. de prefacuti da` na.. asta-i viata.. i­n viata nu dai numa` peste cine iti place:) trebuie sa mai intalnesti si idioti care sa te muste de cur... :.

Parul: hmm sunt cam ciufulita, dar nah..ce va doare pe voi de paru` meu..nu stau eu toata ziua sa mi`l piepten [sau cum se scrie :))] e paru` meu.. viata mea.. ;)

Ma imbrac cum vreau eu fara sa-mi pese de moda :-j adica moda e trecatoare .. daca e la moda sa umblii in curu` gol pe strada umblii ca sa fi trendy sau ce plm?: Te imbraci cum iti sta mai bine nu dupa cum e FASHIONU` :-j ...Oamenii, pot spune ca nu trebuie judecati dupa cum se imbraca.. :-j plm.. daca nu are omu` bani sa-si cumpere Gucci , Versace , Armani , D & G sau mai nush ce plm inseamna ca`i prost?:-j: Mentalitate de oameni distrusi cei care gandesc asa: si no com.. :)

Urasc sa ma barfeasca lumea d`ampulea.. ce ii fute pe ei grija ce fac si ce nu fac eu???: Problema mea cois.. viata mea ;)!Asa..

Muzica: Nu ascult un singur gen de muzica .. si nu judec oamenii dupa ce asculta.. fiecare dupa gusturile lui.. nu se dicuta :).

Imi plac oamenii sinceri care spun in fata ce gandesc, nu care trebuie sa treaca coltu` si sa te barfeasca cu primu` care-i iese-n cale.. : .. Si cer asta pt ca si eu is asa ;) Spun in fata ce gandesc, nu ma ascund dupa unghiute :

.Hmm.. subiectu` LOVE : Let`s see :) in general is cam prostuta :) in chestiile astea:) :-j ma implic uneori cam prea mult.. si pun suflet si cu unele persoane care nu merita.;).Parteneru` trebuie sa fie un tip sincer.. si deschis asa cum sunt si eu :) Nu conteaza foarte mult felul cum arata , cum se imbraca , ce muzica asculta sau alte chestii de genu`.. Ci doar sufletu , cum gandeste , cum se comporta , si ce are in dovlecel :) ... Ca nu m-oi combina cu orice idiot :)):)).. Trebuie sa fie respectat in pricipiu .. Nu un papa-lapte pe care-l calca toti pe cap :D. Sa nu fie gelos pt. ca ajunge gelozia mea :)) si bineinteles sa nu-mi dea motive sa fiu geloasa cum nici eu nu dau cred :). Sa nu fie un gen anume punk, rock plm :-j sa fie el insusi ;)... sa se imbrace cu ceea ce il reprezinta si sa se tunda si sa se pieptene cum ii sta lui mai bn :).

Friends: In orice relatie gasesti acum un interes. Mai bine nu le rupi capu;) ii ignori si scapi de stres;)Restu`, raman doar niste poze aruncate-n sertar. Cel mai greu a fost sa-i alegi, acum dispar. Cand vezi ca aproape orice prieten se transforma-n adversar, vezi ca toti te ajuta doar cand scoti banii din buzunar. Cacat:-j daca n`ai bani nici prieteni n`ai .. Democratie :-j. E o lume de gheata, iar lumea se-ncalzeste cu minciuni sperand ca toti vor fi aproape cnd ai nevoie de ei .. ,dar vezi ca nu-i asa totusi ;) mai bine nu stai pe ganduri, zi`le verde in fata, ca n-ai nevoie de cei care te fura in viata! si in final vezi ca cel mai bun prieten al tau esti chiar..TU! Bi­neinteles nu spun ca toti sunt asta.. am cativa prieteni, dar putini adevarati :) caci majoritatea intra in descrierea de mai sus.. da-i in mortii masii :-j !Pff.. nici nu inteleg ce-s asa multi mancatori de cacat.. :).. ii dedest :-& .. eu zic ca fiecare ar trebui sa-si vada de viata lui.. nu sa se uite dupa greselile celorlalti.. uitand ca si ei au facut greseli si inca fac in continuare.. ;) Foarte nasol e atunci cand vezi ca cineva te dezamageste... il inveti multe.. iti pierzi mult timp cu el.. ii explici.. iti bati gura cu el.. si vezi ca degeaba.. iti spune OK.. si nu face nimic :-j.. Ce sa zic.. Penal :( .. Sau atunci cand face.. alt kkt.. ajunge mai sus ca tine.. si uita de unde o plecat.. si cine l`o ajutat sa ajunga acolo sus unde este.. de unde stie tot ce stie si alte rahaturi.. ;) Nerecunoscatori.. Nici nu te mai cunoaste dupa ce obtine ceea ce a vrut. :-j . Nu suport oamenii care ma judeca fara sa ma cunoasca.. :) ce stiu ei despre viata mea? NIMIC!!

Un comentariu:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.