marți, 18 mai 2010

Cele mai tari versuri.. bv baieti!


Nu mai trebuie sa imi pese de mult de ce zice lumea
Dar pot spune si eu ca am ars-o de multe ori aiurea
Adica am incercat sa o ard bine, poate nu ne vom certa
Dar nu e vina mea ca nu s-a aprins, nu mergea bricheta.
Vorbind serios am ars-o ciudat, dar stii ca sunt glumetz
Si anumite faze ma fac sa rad cu orice pretz.
Iti multumesc ca ai fost langa mine in clipele grele,
Parca faceam meditatzii la mate si imi rezolvai probleme.
Imi amintesc zambind de primul : "te iubesc" ,
Ca doar stii ca n-o ard des ,asa ca nu sunt de la 3 Sud Est,
"Tu esti vinovat" mi-ai spus de milioane de ori,
Uneori adevarat dar de cele mai multe ori,
Ne certam ca sa ne certam asta o stii bine,
"Chematzi pompierii ca inima mea chiar arde pentru tine".
Stii cand iti dai seama ca iubesti intens ?
Cand toate kkturile cu iubire din muzica dance prind sens.
Dar gata cu prostiile hai sa spun c am de spus
Creieru meu e de mult plecat,Costel imi zice des "Esti dus",
Dar gata, nu am avut multe, cunosc situatia e greu,
Eu cu banu suntem certatzi mai mereu,
Iti multumesc ca m-ai inteles cu muzica,
Chiar daca atunci cand e vorba despre rap, despre noi nu zici da,
Dar in fine piesa asta are un singur scop,
Iubirea vorbind serios e cel mai tare drog
Sa nu se inteleaga gresit prin ce-am scris doresc
Sa se faca graff pe Casa poporului cu te iubesc,
Cand sunt cu tine totul pare rezolvabil ,simplu,
Arunc ceasu pe fereastra ca sa vad cum zboara timpu,
Sper sa imi intelegi trippu , nu sunt tipu ala de atarnache stii tu
Care spun asa doar ca sa .. stii tu,
Bine damn dead stiu ca nu e complex dar daca as putea as cumpara.. sttt..
Gresesc ca nu sunt cu tine dar sunt aici iata-ma,
Imi pare rau,ma revansez, cresc audientza la "iarta-ma",
Sunt probabil singurul om care fiind atat de in love
Daca imi ceri sunt gata sa spal cu tix pata lu Gorbaciov
Stiu ca in suflet suferi ca ne certam si ai o fatza trista
Dar sunt precaut si am la mine o batista
Dar daca ar veni unu cu bani, ochi albastri m-ai lasa?
Hmmm poate ca nu ... hmmm poate ca da...
Hai bebe gata haha ..ras ,voie buna
Stii ca sunt dependent de tine 7 zile pe saptamana
Intru in sevraj daca nu te vad pe asta o stii mai bine
Ca o sa ma fac administrator la tine in bloc de maine.
A-3-a strofa nu e de plange inima dragutzo
Ca nu ma imbrac la stofa si pe Costel nu-l cheama Gutza
Dar sunt Don, Dan,Daniel sau Dany
Si nu o ard P.I.M.P. fucking shit ca americanii
Banii vin si se duc fiindca asta le e rolu
Pe mine ma sar in schema ca le duc prea mult doru
As face ocolul pamantului pentru tine intr-o ora si un minut
M-am uita pe Discovery beat, fumat , mort , rupt,
Ha am vazut un zambet pe fatza, te iubesc ,
Ti-am spus relaxeaza-te , ar trebui sa zambesti mai des,
Eu am multe probleme dar le depasesc ca la raliu,
Crezi ca exagerez? hmm facem pariu?
Si cand ne-am cunoscut aveam multe pe cap :p'atunci un durag, o sapca ,un hanorac.
Am in stomac un gol de parca l-a marcat Hagi
Si ii dau pace lu taica-tu ca mi-a luat la misto nadragii
Si eu i-am luat la misto dar pantalonii au intart la apa
Si acuma tzipa din sifonier c bine imi pare ca ai luat tzeapa.
Hey ok, trebuie sa inchei, nu stiu daca glumind m-am facut inteles
Dar draga un singur lucru am sa iti spun
Toata piesa asta a fost asa ca sa iti spun ca te iubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.