marți, 15 ianuarie 2013

Inocent de perversa


Te uiti la mine cum te privesc prin fumul tigarii.Imi vezi dorinta in ochi si iti place sa ma vezi starnita.Te ridici de la masa ta si vii la mine.Te asezi pe scaunul de langa si nu-mi spui nimic,doar ma privesti. Nici o masa nu mai e ocupata in afara de a noastra asa ca fara sa imi ceri incuviintarea iti duci mana pe pulpa mea. Continui sa te privesc fara sa schitez un gest prin care sa iti dau de inteles ca nu vreau asta. Iti place pielea mea fina ,ca de catifea.Strangi carnea si mana iti urca mai sus pana pe coapsa unde aluneca usor pe interiorul meu.Observi cum pieptul mi se misca mai rapid si imi departez usor picioarele. Caldura corpului meu te indeamna sa urci mai sus, atingand cu degetele lenjeria.Apesi tesatura pe piele si iti strang mana intre coapsele mele. Iti misti usor degetul mijlociu , apasand in continuare. Inchid lasciv ochii si imi musc buza, starnindu-ti astfel un zambet dracesc .Apesi din ce in ce mai tare si miscarea devine mai rapida, privind la buzele mele rosii care tremura.Vrei sa le simti gustul asa ca te apleci si ma saruti. Iti prinde varful limbii cu dintii si o sug usor ,in timp ce coapsele mele se strang iar prinzandu-ti mana. Deja nu mai am stare, dorinta fierbe in mine. Iti tragi mana ,te uiti in jur si imi spui sa imi scot lenjeria.Te privesc mirata si te intreb daca ai innebunit .Imi spui din nou sa imi scot lenjeria si ma atingi iarasi. Inchid ochii si gem usor. Privesc prin camera apoi fac exact ce mi-a spus. Din nou mangaierile ajung pe interiorul coapsei ,de data asta nu te mai opresti asupra aceluiasi loc.Imi departezi labiile si ma patrunzi usor. Te fascineaza atingerea interiorului meu.Simti ca si cum ar fi o matase vie,fierbinte care iti inveleste degetul; pulseaza arzand intr-un ritm alert. Scoti degetul pana la unghie apoi ma patrunzi din nou, curbandu-l, atingand acel loc dulce de pe peretele superior al interiorului meu. Tresar si imi simti muschiul incordandu-se la fel ca un resort. Continui sa iti misti degetul pe acel loc delectandu-te cu spasmele interiorului meu. Sunt umeda , sunt fierbinte...sunt pe marginea prapastiei. Astept sa eliberezi tensiunea din mine. Iti ridici privirea spre ochii mei. Imi sclipesc. Te apleci din nou si ma sarut, moment in care iti apesi degetul mai puternic.Tremur si imi apas gura peste a ta. Contractii rapide, superbe ale carnii mele  iti invaluiesc degetul. Simti lichidul fierbinte care vine ca dovada a orgasmului. Pana si gustul salivei mi se schimba, limba imi devine mai dulce peste a ta, imi presez pieptul peste al tau, gemand puternic si totusi incercand sa ma abtin. Intr-un sfarsit imi desprind gura de a ta si trag aer in piept. Respiratia mea e neregulata, obrajii imi sunt rosii si nu ma opresc din miscarea coapselor ..miscare care iti mangaie mana. Ma ridic brusc si ma duc spre toaleta. Ajung in cadrul usii , apoi ma intorc si iti fac semn sa ma urmezi. Intru, lasand usa sa se inchida dupa mine.Te ridici si tu de la masa, intri pe aceeasi usa. Te trag de camasa si te imping langa perete, apoi imi lipesc bazinul de al tau si-ti musc buzele. Te iau de mana si te duc intr-o cabina. Aproape ca iti dau jos pantalonii , apoi imi dau eu jos bluza. Imi privesti sanii in timp ce mana se plimba pe spatele meu .Te apleci si imi saruti sanul drept coborand pana la sfarc. Iti pui buzele in jurul lui si il dezmierzi cu limba. Nu te pot abtine si il sugi usor apoi musti fin. Gem si iti apas capul mai tare peste pieptul meu. Mana ta imi cuprinde sanul si continui sa faci rotocoale cu limba in jurul sfarcului intarit .Il prinzi iar cu dintii, apoi il sugi...parca simti gustul dorintei din mine. Eman tensiune sexuala prin toti porii , iar corpul meu iti face pofta.  Ma intorci cu spatele si imi saruti linia coloanei vertebrale .Imi cuprinzi sanii, incepi sa ma penetrezi .Te invalui in mine , te simti captiv si te strang cu interiorul meu fierbinte. Imi framanti sanii in timp ce intri si iesi din mine. Nu te grabesti, vrei sa savurezi fiecare zvacnire a interiorului meu, de fiecare data cand ma penetrezi. Excitarea iti face penisul sa creasca in interiorul meu , iar pe mine ma face sa devin mai stramta. Te opresti la un moment dat, cat esti total in mine si iti incordezi muschii. Te simti in mine ,pulsand si devenind mai tare, iar asta ma face sa gem de placere si sa continui singura miscarea de du-te - vino. Iesi din mine total si ingenunchezi. Imi pui piciorul pe toaleta si incepi sa imi mangai clitorisul cu ajutorul limbii. Mana stanga se misca de-a lungul abdomenului meu si simti acele contractii involuntare pe care le am. Alternezi miscarile limbii ... un ritm lent, apoi rapid, iar lent...apoi iti introduci din nou un deget in mine, cautand iarasi locul placerii. Nu rezist mult si imi las capul pe spate pierzandu-ma in valurile de senzatii .Ma scutura fiori cand iti iei mana dintre coapsele mele care sunt de acum umezite. Te sprijini cu spatele de peretele cabinei iar eu imi asez pulpele pe soldurile tale. Te strang in brate in timp ce ma penetrezi iarasi. Faptul ca sunt atat de stramta si fierbinte te face sa nu rezisti nici tu mult, iar eu simt. Imi spui ca vei termina, dar continui sa te tin strans. Ejaculezi in interiorul meu in timp ce eu iti musc gatul de placere. Spasmele tale ma fac sa termin si eu din nou, orgasmul meu fiind asa intens incat aproape ca te doare sa fii in mine. Obositi si gafaind ne privim unul pe celalalt cu pofta...ma ajuti sa ma imbrac  atingandu-mi coapsele din nou si facand-ma sa ma cutremur. Iesim pe rand din toaleta si apoi ne platim consumatia uitandu-ne unul la celalalt...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.