sâmbătă, 19 martie 2011

Something`s wrong...


Din cauza ta.. Tu, băiatule, mi-ai întors lumea cu susul în jos.
Mă gândeam azi noapte la zilele de vară, când eram atât de încăpățânată să te am, neștiind că totul mi se va așterne pe tavă în mai puțin de 2 săptamâni. Și uite că de atunci și până acum te-am avut de multe ori, ne-am despărțit tot de atâtea ori și tot împreună am rămas.
Dar acum NU.
Cum ti`am suportat toate toanele, nu știu. Cum ti`am facut toate poftele, nu știu
.Cum am renunțat la atâtea lucruri pentru tine, nu știu.
Că de iubit, nu mă iubești. De luat de nevastă, n-o să mă iei. De trăit cu mine în casă, să fim serioși, deja ai trait.. Cum? Nu știu..
Unde sunt eu, aia căreia nu-i convenea nimic și dătea papucii ca la ofertă , una-două?
Din cauza ta.. Tu, băiatule, mi-ai întors lumea cu susul în jos..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.