miercuri, 16 martie 2011

Curatenie de inceput...


Am nevoie de un nou inceput, de un alt mediu, am nevoie urgenta sa schimb aerul.
Ma sufoc... ma sufoc si simt ca nu apartin locului.
Nu stiu ce se va alege de mine, ce caut eu aici, si ce ar trebui sa fac.
E vraiste, vraiste atat in suflet cat si in minte.
Ce mi-ai facut, baiatule ?
Dupa ce ca aveam lumea data peste cap, m-ai invartit de zeci de mii de ori, si m-ai lasat sa ratacesc in mijlocul
pustietatii, fara macar sa-mi spui " Stai linistita, sunt langa tine"
" Vaiii, o sa ziceti, ce fetita credula ! Ea inca spera ca Fat-Frumos exista si o protejeaza de balaurul cu 7 capete"
Ei da, fetita asta credula, credea in el, credea ca il poate schimba, si credea in dragostea ei. Si spun "a ei " , pentru ca doar de partea ei exista sentimentul asta.
El? El nu cauta iubire, el cauta iubire trupeasca, cauta un trup , nu un suflet.
Sub mangaierile, saruturile si privirile lui se ascunde dorinta.
Sub mangaierile, saruturile si privirile ei se ascunde iubirea.
Oare ai putea sa faci diferenta si sa vezi mai presus de ele?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.