miercuri, 22 decembrie 2010

Mai bine nu!

A sosit timpul. A sosit timpul ca toti imbecilii despre care credeai ca nu’s imbecili sa-ti dovedeasca ce imbecili sunt de fapt. Procedura este in felul urmator: Iei telefonul in mana, compui un mesaj siropos (posibil sa ai unul de anul trecut) in care explici cum s-a nascut Hristos, cat de calzi sunt cozonacii la ma-ta in bucatarie si ce sunet cristalin au clopoteii de la sania lu’ Mosu’. Apoi dai choose contacts-> select all-> send. Si astepti. Daca esti unul din’asta, nu citi in continuare, fa-te ca n-ai vazut nimic si butoneaza fericit telefonul.

Ce nu inteleg eu si ce ma uimeste de fiecare data: chiar crezi ca se inmoaie cineva? Cineva intreg la cap? Sa ma descriu pe mine in aceste situatii. Imi iau 30 min din timp si ma apuc sa dau telefoane. Sau mesaje, depinde. Am 20-30 oameni maxim carora doresc sa le urez toate cele. Daca dau mesaje, dau personificate, in niciun caz nu dau forward la unul primit anterior. Ce fac cand primesc un astfel de mesaj, eventual semnat cu numele si prenumele la final, desi eu am nr. respectiv in memorie? Nici nu ma obosesc sa-l citesc, apai sa raspund. E clar ca pt. respectivul fac parte din gloata de oameni din telefon care trebuie sa fie bagati in seama doar de sarbatori. Daca iti pasa de mine si chiar imi urezi din suflet toate siroposeniile din lume, suna-ma! Lasa mesaju’ primit anu' trecut pentru aia cu care te vezi intamplator in mall, nu pentru prieteni.

Mai amuzant e cand citesti mesaje siropoase de la oameni pe care ii cunosti bine si stii ca n-au nicio treaba cu asta. "Fie ca Domnu’ Isus Hristos sa vegheze asupra ta si a familiei tale în preajma sfintelor sarbatori"…bla bla, venite de la unu’ care are iubita de 4 ani, dar fluiera in gaurica oricarei turturici pe care-o prinde, chiar nu ma induioseaza. Mie mi se face mila de iubita lui brusc. Sau, mesajele de genul "Mosul e beat, renii sunt la curve, anul asta pula cadouri." Nu, nu e amuzant deloc, sa gasesti tu o pula sub brad si sa-mi zici cum e. Offff. Da. Ce ziceam? Suna-ma daca ai sa-mi transmiti ceva de sarbatori!



Va pupa Strumfa din Praga!!! :))) Sarbatori fericite! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.