marți, 22 iunie 2010

Drowning

Mda, believe it or not.. JoinT chiar implineste 21 de ani in 2 zile! Cu toate ca e un motiv de fericire, party, prietenii langa mine... chiar nu`s atat de fericita. De ce? Lipsesti tu in plm! Tu care ai zis ca o sa mergem acolo si acolo si dincolo de ziua mea, si o sa facem atatea!
Am observat ca in loc sa cresc, sa devin mai puternica... eu scad, scad din ce cauza? Bineinteles ca din cauza mea. Am nevoie sa plec undeva departe rau. Dar totusi, am prietenii care ma ridica..altfel eram caput, praf!
Sper ca ziua mea sa fie totusi frumoasa. Ati vazut filmu` "Eternal sunshine of a spotless mind" ? nu ar fii misto sa existe o firma d`aia care sa faca posibila uitarea persoanelor nedorite din viata noastra? Cat de perfect ar fii este? Te`ai combina, ai suferi, ai merge la astia.. pac a doua zi esti ca nou, stii doar de ce ai bun in viata ta si atat!
Nu mai am chef sa scriu, va pup!

Un comentariu:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.