vineri, 4 iunie 2010

Deh,ca asa sunt romanii...


Mi-am zis să nu mai comentez la adresa semenilor nostri cu tărână sub unghii, că nu-i frumos, e si ei oameni. De fapt, mă doare-n cur de ei si tărâna care se scurge pe sub S classe-ul lor, îmi pasă mai degrabă de nervii mei. N-as vrea să mai fac stretching sau aerobic cu ei, zic.

Totusi, n-ai cum să treci cu vederea anumite aspecte. M-am jucat azi cu o rochie si un costum de epocă, un aparat foto si 2 manechinuiti aka me & Ramy. În public, c-asa a avut artistu’ din mine chef. Era clar că se-ntâmplă o sedintă foto, chit că eram printre masini, pe stradă , unii îmbrăcati suspect pentru era noastră si altu` (Catalin) târându-se pe jos cu aparatu’ în mână. Era si mai clar că o să se uite toti ca la circ si-o să râdă ca retardatii mintal. Avantajul nostru a fost, biensur, faptul că noi n-avem tărână sub unghii si nu ne-a păsat. Dar ne-am scârbit. Cum să nu te scârbesti când observi că toti care fac remarci care mai de care mai genitale, sunt tocmai ăia de vor să pară extraordinar de cizelati prin masina pe care o conduc? Exemple:

păsăricăăăăăăăă ce rochie ai traitze`ar neamu’ -> dubă

am o sapă în portbagaj, nu vrei să ti-o dau? ti-ar sta bine cu ea în mână, tăranco -> Mercedes S Classe geamuri fumurii, sofer cu pula mică (eu deduc multe)

ia uite-i p’aia, hăhăhă -> toată lumea
Cred că o să fac hemoroizi, că mă doare prea des în cur în ultima perioadă.



Un comentariu:

  1. aminteste-mi sa iti recomand o crema pentru hemoroizi .. numai sa imi spui daca sunt externi sau interni :P

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.