sâmbătă, 21 august 2010

Mi`a spus mama

Mi`a spus mama…

1. sa nu iubesti nici un barbat…te vei distruge interior si vei vedea fericirea doar prin el,iar cand el pleaca nu o sa iti gasesti locul in lume…
dar l-am iubit mama…si nu imi pare rau, m-a invatat sa fiu femeie…si nu a luat fericirea cu el…a lasat-o in mine undeva…
2. sa raman virgina pana ma casatoresc ca sa castig respectul barbatului…
dar mama prefer sa ma iubeasca nebun ca pe o prostituata decat sa ma respecte ca pe o calugarita…




3. sa nu fac sex oral ca ma injosec…
dar mama…cateodata o femeie trebuie sa isi recunoasca locul…in genunchi in fata barbatiei lui…
4. sa invat sa gatesc ca nu o sa ma i`a nimeni…
dar mama mie imi place mancarea chinezeasca si curry-ul indian…cum naiba sa invat asta?


5. sa nu beau cafea, sa nu fumez, sa nu iau droguri, sa nu beau alcool…
dar mama la cafea iau cele mai importante decizii din viata mea ( si cand deciziile sunt proaste pot sa dau vina pe cafea ca a fost amara ), si fumez pentru ca gestul de a fuma e atat de obscen si imi tine buzele ocupate ( altfel ori as vorbi foarte mult ori as face oral tot timpul )…drogurile stiu ca nu sunt bune, le-am incercat pe toate pentru ca sunt sigura doar pe viata asta si nu vreau sa pierd nimic…dar acum doar fumez cate putin cand ascult reggae cu Salamar…iar cu alcoolul nu e chiar asa grav…tin cate o sticla de Bailey’s aproape doar cand viata mea o ia razna mai mult decat de obicei…
6. sa nu ma culc cu un barbat daca nu am motive deosebit de importante…
dar mama…sunt atatea motive pentru a face dragoste…si toate sunt importante…
7. sa nu ma culc cu nici o femeie daca nu am motive deosebit de importante…
dar mama, are niste sani superbi, ii miroase pielea a liliac alb si are un vagin atat de dulce…




8. scopul nu scuza mijloacele…
dar mama cand scopul e sa fii fericita, mijloacele nu mai conteaza…si eu caut doar fericirea…
9. nu merita sa faci chiar totul pentru bani…
si nu merita sa faci chiar totul pentru bani…doar sa faci cat e necesar ca sa ii ai…


10. sa nu imi cumpar o pisica ca e bataie de cap…
dar mama am invatat sa ma joc cu mintea celor din jurul meu de la o felina…nu dintr-o carte…
11. sa am o viata cat mai normala altfel societatea ma va arata cu degetul si va incerca sa ma distruga…
dar am o viata atat de nebuna si sunt mai in viata ca niciodata…
12. ca o femeie nu trebuie sa fie sexy pentru ca barbatii se vor folosi de ea…
dar mama din cauza ca arat asa cum arat am puterea sa ma folosesc de oricine, oricand, oricum, pentru orice…
13. ca un barbat prin natura vrea mai multe femei, dar o femeie trebuie sa aiba doar unul…
dar mama, prin natura…Eva a inselat prima si nu Adam…
14.Mi-ai spus mama sa nu ajung prostituata…
nu sunt prostituata mama, sunt doar amanta unor barbati…
15.Mi-ai spus mama sa nu ma culc pentru bani…
nu m-am culcat niciodata pentru bani…am facut sex pentru ca imi place, pentru ca vreau si pentru unele avantaje cum ar fii un salariu de director sau cateva cadouri simbolice…un diamant, un Channel, un Gucci, o excursie in Amsterdam, Germania, Franta, Spania, etc…

Un comentariu:

  1. ce funny ai fost la punctul 4... 5 insa: parca nu obisnuiesti sa bei cafea....si te ador ptr 7...

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.