luni, 23 august 2010

Feel like I`ll never be the same

Si mi`e dor.. mi`e dor sa gust marea de pe buzele tale si corpul tau....de momentele cand eram cu tine si simteam ca nimic nu mi-ar mai trebui. Am ras, am plans, m-am indragostit pana peste cap. Ironia sortii...Plec in Mamaia sa ma distrez, si ajung acasa indragostita tocmai de unul ca tine din oras. Intotdeuna am fost narcisista. niciunul nu mi s`a parut destul de bun pentru mine..acceptabil, da. dar prea bun, nu.


Dormeai si te priveam. ma gandeam ce cauti langa mine. nu te merit. prea bun pentru a fi adevarat. frumos, inteligent si care nu vroia doar o aventura.... care m`a dus la rasarit, care suna si a2a a3a zi...


Si ma blocam. Nu stiam ce sa iti zic. Nu puteam vorbi. Pentru prima data era randul meu sa ma simt intimidata de cineva.........

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.