sâmbătă, 7 decembrie 2013

Jur ca v-am iubit !!

Ma joc constant cu focul asteptand ziua in care imi voi arde mainile albe.
Le zambesc frumos, inducandu-i in eroare, facandu-i sa se simta speciali si venerati, fara sa stie ca ei sunt doar niste marionete, iar eu papusarul care trage sforile.
Le permit sa fie in viata mea pana ma plictisesc sau ... Locul le este luat de un altul care crede ca este universul meu fara a stii ca il privesc strict ca pe un obiect.

Ii folosesc dupa bunul meu plac, depinzand de interesul care il exercita asupra mea, iar apoi ma debarasez de ei ca de un pachet gol de tigari.

Sunt o femeie normala, care traieste special si care a ales sa vada sexul opus precum ne vad ei ... Si cred ca asta imi confera un anumit farmec si inaintate in fata lor.

Am sentimente , cum sa nu am ? Nu sunt robot ... Dimpotriva... Insa nevoile mele variaza fata de nevoile femeilor obisnuite. Eu caut senzatii tari. Eu caut avalanse de sentimente, un lifestyle exclusiv si amintiri de nepretuit.
Nu stiu daca imi va parea vreodata rau pentru cum am ales sa traiesc. Nu stiu daca voi intalni iubirea eterna, daca voi avea copii sau ma voi casatori.

Si tocmai de aceea am decis din nou sa fac curatenie in camerele sufletului meu.
Sunt cam aglomerate , stii tu? In fiecare salasluieste un barbat, dar fara un rost anume. Le-am pus un pahar de vin si i-am convocat la sedinta. Le-am explicat situatia si ca in felul in care au decurs lucrurile, ei nu imi mai sunt de nici un folos si doar ma aglomereaza degeaba asa ca ... Pana maine sa fie plecati cu bagaje cu tot.
Nu ... Nu vreau sa ma trezesc cu vreunul batandu-mi la usa si cerandu-si sufletul inapoi sau inapoindu-l pe al meu.

Scapam de toti ticalosii, pentru a face loc altora noi.
Nu imi place sa ma plictisesc, imi pare rau.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.