vineri, 2 decembrie 2011

Stick with you.

Londra

Abia tinand ochii deschisi, tragand patura si mai tare peste cap, un gand si-a facut loc printre razele diminetii.
"Nu I-am uitat"

Dupa zilele petrecute aici, joi am simtit cu adevarat ca pot sa iau o gura mare de aer. Ca mi-am revenit. Ca nimic si nimeni nu imi mai intuneca judecata.


Nu eram sigura ca am trecut peste H. Eram ferm convinsa ca atunci cand il voi revedea, ceva in mine se va rupe. Stateam si ma gandeam ca imi lipseste R. Ca as fi vrut sa fie cu mine...

Nu regret relatia cu H pentru ca din ea am ramas cu ceva. El a fost genul de persoana care a intrat in viata mea, mi-a dat o lectie si a plecat...ca pana si cele mai frumoase povesti de dragoste, au un sfarsit. Sa nu mai fiu naiva, sa ma las purtata de val. In orice situatie, un picior sa imi ramana pe pamant.


Si stateam aiurea in hotelul ala si ma gandeam la R. La noi. La faptul, ca nu as vrea niciodata sa il dezamagesc si cat de norocoasa sunt ca face parte din viata mea.
My mind : "Atunci ce mai cauti aici...? "
Nu m-am mai uitat la ceas. Pur si simplu mi`am rezervart bilet si in cateva ore am plecat acasa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.