miercuri, 12 octombrie 2011

Pentru TU, de la EU


Draga TU,

Mi-e dor de tine. Mi-e dor de tine acum, in aceasta clipa, la ora 22:14 Si nu stiu cum sa fac.


Sunt aceste momente cand imi este dor. Simt ca ma apasa ceva pe piept si imi vine greu sa respir.
Pur si simplu trebuie sa te vad.


Din pacate, tot ce pot sa fac este sa scriu: cuvinte inutile, fara sens, incapabile sa rezolve ceva. Si parca si de ele imi este frica - sa nu utilizez cumva prea multe - cine stie ce se poate intelege, mai mult decat necesar?


Simt. Si atunci cand simt nu ma pot abtine.
Crede-ma, reusesc sa vad si realitatea - pur si simplu nu-ti pasa, dorul meu te indeparteaza, ma vrei exclusiv cand ai tu nevoie si chef - dar nu pot sa o integrez, deocamdata, in principiile mele.

Trebuie sa obosesc sa simt, sa incerc, sa-mi fie dor si abia apoi am sa trec peste. E amuzant, nu?
Sa scriu unui om caruia nu-i pasa...si sa fiu sigura de asta...dar parca, totusi, sperand sa-i pese..
Stupid.
Oricum, azi mi-e dor de tine, acum, la ora 22:30 si pentru asta imi pare rau.

Cu drag,

EU